søndag 29. juni 2014

Sander har starta dominoeffekten..

Jeg får ikke sove, så da sto jeg like gjerne opp. Et blogginnlegg i natten er ikke helt utypisk meg, selv om det er lenge siden nå. Lenge siden all blogging faktisk.

På torsdag var Lisbeth og jeg hos Veronica og lagde kort. Kosa oss så mye! Og Veronica og jeg er meget fornøyd med å ha verva Lisbeth inn i gjengen av scrappegalinger. Velkommen skal du være! Nå er vi alle påmeldt Trøndersaksa 2014, og kan begynne å glede oss. Tenkte jeg skulle vise dere kortet som jeg laga hos Veronica. Det er til Sander.

18.juni 2014 ble Sander født, og han er den første av mange barn i min omgangskrets som skal bli født i løpet av sommeren, høsten og tidligvinteren. Det blir mange koselige kort å lage. Babykort er jo omtrent det morsomste. Man kan  ha på så mye dilldall og gjøre de så søøøøte. - Det liker vi!



Dette er første gangen jeg lager et såkalt Criss Cross kort. Gøy å lage noe annet enn det jeg alltid lager, og det ble skikkelig fint synes jeg. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor alt er fra, så det får dere bare unnskylde denne gangen. Men motivet er i alle fall fra Magnolia, det samme er slottdiesen. Motivet er fargelagt med copic sketch markers. Elsker de tusjene.

Så velkommen i gjengen Sander! Det var gøy å hilse på deg i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar