søndag 29. juni 2014

Sprek 30-årinng

Med det samme jeg sitter her kan jeg jo legge ut et par til. Det første jeg vil vise er kortet jeg lagde til Oddveig som ble 30 i mars. Ble skikkelig fornøyd med kortet og gleda meg skikkelig til å vise det fram. Men, da jeg skulle blogge det, lenge etter jeg hadde gitt det bort, da hadde jeg plutselig ikke tatt bilde av det. Himmel og hav, er det mulig? Skylder på gravidtåka (ammetåka er vel for tidlig å skylde på).

Men jeg fikk Oddveig til å ta et bilde av kortet og sende meg på mms da. Kvaliteten kunne nok vært bedre, men det funker. Dere ser jo hvordan det ser ut, selv om det hadde gjort deg om det var enda mer tydelig.


Gratulerer med vel overstått Oddveig! Det var så kos å feire deg på hytteturen i mars! Gleder meg til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar