søndag 13. april 2014

Svogeren ble 32 år

Jammen ble det ikke et til. Jeg er jo så godt i siget her jeg sitter.

Dette kortet lagde jeg til min svoger, Kim sin bror, da han fylte 32 år i februar. Det ble et meget enkelt kort, men jeg ble veldig fornøyd. Han er ikke så komplisert en kar, noe jeg liker veldig godt med han. Enkel å trives sammen med!


Her har jeg brukt Dangelin Sea Edwin som motiv. Det er et av de første motivstemplene som jeg kjøpte og det er fra Magnolia. Ganske søt kar synes jeg. Dette har jeg fargelagt med Copics tusjer. Tekststempelet er fra Kort og Godt, det samme er det minste av de runde stemplene. De andre to vet jeg ikke leverandør på da de er kjøpt på Scrappernes brukthandel på Facebook. Mye fint å få der for en billig penge. Kartongen er Bazzil, farge white og admiral, mens møsnterarkene er "arvegods". Jeg fikk de og et lass med andre morsomme scrappeduppeditter da Eva ryddet boden. Kjekt for meg!

Gratulerer med vel overstått Pompel/Jan Arve! Du er gulle god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar