søndag 29. juni 2014

Mettemor!

Det siste kortet jeg vil vise dere i kveld (natt) er kortet jeg lagde til Mette, min nestentvilling. Mette fylte 27 år 15.april, samme dag som meg. Vi har vokst opp som naboer, og hun er en av mine beste venner. Ja, vi har kranglet så busta føyk opp gjennom årene også, men vi har nå alltid funnet tilbake til hverandre. Nå er det heldigvis årevis siden biting og "skitkasting" og vi har det innmari gøy sammen.


Mette elsker turkis og biler. Dette har jeg prøvd å få fram i dette kortet. I tillegg er hun en kul jente, det ser dere jo på kortet vel?. Mønsterarket er fra panduro, kartongen er bazzil som vanlig. Adornit bokstaver danner navnet hennes i hjørnet. Halvperler må til, de kan gjøre mye med et enkelt kort. Tekststempelet er jeg faktisk usikker på hvor er fra, men det er i alle fall kjøpt hos unik hobby, på opphørssalg. Motivet er et kenny k - stempel fra wimsystamps, og det er selvsagt farget med copic sketch markers tusjene mine som jeg har blitt så innmari glad i.

Gratulerer med vel overstått kjære Mette. Jeg er kjempeglad i deg!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar