søndag 13. april 2014

Venninekort

Når jeg først er i gang kan jeg jo kjøre på med litt flere tenker jeg.

Dette kortet ga jeg bort til min gode venninne Christine som fylte 26 i desember 2013. Det er altså en stund siden jeg ga det bort. Jeg trodde rett og slett at jeg hadde blogga dette, men neida. SÅ her kommer det.


Dette motivet er fra Saturatet canary og er fargelagt med Copic Sketch Marker tusjer. (Fargene jeg har brukt har jeg ikke skrevet ned). På øynene har jeg lagt Glossy Accents for å få litt mer liv i blikket. Hun har fått en halvperle som øredobb. Kanten rundt er formet med en punch fra Martha Stewart (størrelsen på kortet er 6x6 inch). Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, og metallskoen er fra Korthobby. Tekststemplene er fra Kort Og Godt og er en storfavoritt hos meg for tiden.

Dette tror jeg ble kveldens/nattas siste blogginnlegg. Satser på å ikke vente like lenge med neste.

Enn så lenge: God natt og god påske!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar