søndag 13. april 2014

Dåpskort på bestilling

Hei alle sammen, eller god natt, eller hva skal man si? Jeg klarte ikke å sove, da jeg har en liten sprell-et-eller-annet i magen, og tenkte at "shit au, jeg kan jo bare stå opp og oppdatere bloggen". Så her sitter jeg da.

Det kortet jeg tenkte jeg skulle vise dere nå er et bestillingskort til dåp fra de samme som bestilte kortet til babyshower for en tid tilbake. Alltid gøy når folk blir fornøyde og vil ha mer.


Her har jeg brukt motiv fra Magnolia. Jeg har lånt det (og veldig mye annet) fra min gode venn Veronica (med bloggen Cinos Verden) Motivet har jeg fargelagt med Copic Sketch Markers.

Jeg må skuffe og si at jeg ikke husker hvor jeg har alt fra. Det jeg har brukt her (som ikke er fra Veronica) har jeg hatt lenge. Blomstene er fra Wild Orchid Crafts. Skeia fikk jeg av scrappevennina mi Hege. De lyseblå båndene er fra Stoff&Stil og Veronica (igjen)  Hjertevimplene er en doohicket (dies) fra Magnolia.

Dette kortet er noe utradisjonelt i utforming til meg å være. Gøy å prøve noe nytt synes jeg. Som du ser av bildet nedenfor er de annen åpning på det.


Og til slutt, her er noen detaljer fra kortet.

 

Jeg og bestillere og mottakere ble fornøyd (håper jeg)

1 kommentar:

  1. Så lekkert kort, Karin! Mange fine detaljer.

    Klem, Veronica

    SvarSlett