fredag 14. februar 2014

Bestisa mi 27 år..

..eller var det 22, Mona? Noen liker mindre enn andre å bli et år eldre. Mona er en av dem, men jeg for min del tenker at alternativet er så mye verre. Og at Mona fyller år kan jo ikke gli helt umerket forbi.

Mona er min beste venninne, har vært det siden 22.august 1995. Hvordan vet jeg det? Jo, nå skal du høre. I 1995 gikk Mona og jeg i 2.klasse, og fram til denne dagen hadde vi vært bitre fiender og kranglet om en felles venninne. Men på denne dagen altså fylte min hunden min Fleur 1 år, og alle var invitert bortsett fra Mona. Men brydde Mona seg? Neida, det gjorde hun ikke. Hun dukka opp på døra vår med hunden sin Basse i den ene hånden og en pose hundemat i den andre. "Gratulerer med dagen Fleur"! Da måtte hun jo bare få komme inn. Den dag i dag, eller det vil si hver dag siden, har jeg vært glad for at hun bare dukka opp sånn, for siden den dagen har vi vært bestiser. Ikke verst!

Nå er dette snart 19 år siden (huff vi begynner å bli gamle). 21.januar ble Mona 27 år, og da fikk hun dette kortet sammen med gaven sin fra Mette, Kim og meg.


Dette kortet er veldig annerledes enn andre kort jeg har laget, på grunn av formen og litt på grunn av at det har ganske mye "dill". Jeg ble meget fornøyd! Kun det beste for den beste!

Motivet er fra Wimsy stamps, farget med Copic Sketch Markers. Arkene og blomstene er fra Veronica, satt hos henne og lagde det. Metallhesten har jeg kjøpt hos "Korthobby". Blinghjertet er fra lasset av scrappeting som jeg arvet av Lena i sommer. Kakeserviett og osteklut er kjøpt på "Hjerteboden", mens blonden er fra "Stoff og Stil". Teksten er fra "Kort og godt".

Gratulerer med vel overstått 27årsdag Mona, om det hjelper så ser du ikke en dag over 22 ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar