onsdag 12. februar 2014

Morsdagskort..

..til verdens beste mamma! For hun har jeg nemlig! Mitt forbilde!

På søndag var det morsdag og mammaen min fikk et kort sammen med en bok om flotte turer i midt-Norge. Nå gleder jeg meg til vi skal på tur.


Dette kortet var egentlig veldig fort gjort. Ikke at det er så enkelt i stil og utseende, men alt sa seg liksom fra før. Motivet er kjøpt hos Wimsy-stamps og dette var første gang jeg fargela det. Ble ganske fornøyd faktisk. Karin med skrappedilla har jo slått til og kjøpt nye tusjer, 81 stk (!) copic sketch markere. Fant de billig og (lite) brukt og måtte bare slå til. Sparte jo penger på det nesten. (eller ikke) Men altså, motivet er fargelagt med copicsene mine, og jeg må si meg meget fornøyd. De er så herlige å farge med, og det er så lett å få blendet sammen. Arkene har jeg hatt en hel evighet, og i farten husker jeg ikke leverandør. Fine er de i alle fall ;) Blomstene kjøpte jeg av Papirhobby under trøndersaksa i fjor. Og jeg bare elsker tekstene fra "Kort og godt". De er så enkle i seg selv, men samtidig gjør de liksom hele kortet.

Gratulerer med overstått morsdag Mamma! Du er gull!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar