lørdag 30. november 2013

Ingjerd, Inga, Ingis - kjært barn har mange navn.

Ingjerd, som jeg egentlig mest kjenner som Inga, men som søte Lone etter hvert begynte å kalle Ingis, er ei jente jeg møtte da jeg flytta til Ås i 2006. Lone og jeg møttes på visning i leiligheten som Ingjerd allerede bodde i. Det skulle vise seg å være lurt å flytte dit for der møtte jeg to av de mest fantastiske menneskene jeg kjenner, nemlig Lone og Ingjerd. I sommer (!) fylte Ingjerd 30 år. Ja jeg vet det er lenge siden men jeg har faktisk ikke fått avgårde kortet før nå. Vi var invitert i 30årslag der i august, men dessverre for min del så krasja det med turen til Riga, så vi fikk ikke dratt. Jeg har liksom venta litt med å sende kort og gave da, siden jeg håpte på å få levert personlig. Skulle egentlig møte dem for et par helger siden, men vi måtte dessverre utsette. Derfor måtte jeg nå få kortet avgårde.


Gratulerer med vel overstått snuppa! Håper vi ses snart!

1 kommentar:

  1. Herlig kort, Karin!
    Ønsker dere en fortsatt fin jul!

    Klem, Veronica

    SvarSlett