torsdag 13. februar 2014

Morsdagskort på bestilling

Hei igjen dere! Nå når jeg endelig satte meg ned for å blogge litt kort ser jeg jo at det er innmari mange jeg ikke har blogget. Skjerpings Karin, SKJERPINGS! Derfor, nytt innlegg allerede i dag. Planen var å legge ut i går, men dagene bare flyr unna gitt.

Uansett, dette er et helt spesielt kort jeg fikk bestilling på, fra min beste venninne Mona. Hun skulle gi det til mammaen sin på morsdagen. Jeg får nesten litt prestasjonsangst når jeg får bestillingskort vettu. Men ble fornøyd da!


Motivet synes jeg er så utrolig søtt, og det passa veldig godt siden Mona er den jeg kjenner som er mest glad i hunder. Mammaen er også hakk i hæl. Motivet er fra "Lily of the Valley". Teksten på forsiden er fra "Kort og godt".


Inni har jeg printet ut et dikt som Mona fant. "Klem"-stempelet er fra "Stempelglede". Sommerfuglen er en punch, men jeg vet ikke hvor den er fra. Den er kjøpt på "Hobby og kontorhuset" på Stjørdal i hvertfall. Jeg fikk den i gave en gang.


Baksiden har jeg valgt å lage helt enkel, som vanlig. Det enklere er ofte det beste sier Rema, og i noen tilfeller er jeg heeeelt enig.

Så kan jeg jo benytte anledningen til å gratulere Eva med vel overstått morsdag også. Håper du hadde en uforglemmelig dag.

Med dette ønsker jeg alle som måtte stikke innom en god natt. Og snart er det helg, så derfor sier jeg også: GOD HELG godt folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar