fredag 14. februar 2014

Bestillingskort 60årsdag

God kveld fininger! Tenkte jeg skulle vise dere et kort jeg fikk bestilling på for et par uker siden. Det var svigermor som skulle i 60årsdag og gjerne ville gi bort et spesielt kort. Alltid gøy med bestillinger.


Ikke så mye å si om dette kortet egentlig (siden jeg ikke husker alt som er brukt), men motivet er i alle fall fra Magnolia, arkene er diverse, det samme gjelder blomstene. Alt er kjøpt hos "Papirhobby" og "Bikuben". De glitrende tallene er far en haug av scrappeting som jeg fikk av Lena da hun skulle flytte i sommer. Kjekt å arve sånne skatter. Tekststempelet er min favoritt som dere har sett mange ganger allerede, fra "Kort og godt".

Til slutt vil jeg avslutte med å si GOD HELG igjen. Nyt den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar