tirsdag 19. november 2013

My man

I går fylte min kjære samboer 34 år, og han vil alltid ha minst mulig ståhei rundt bursdagen sin. Han vil ikke engang ha gave fra meg. Men jeg fikk lov å lage et kort til han og jeg fikk lage hans middagsønske. Og vi hadde en veldig koselig dag. I tillegg til herlig date på Sabor på lørdag. Anbefaler alle å ta turen dit om de ikke har vært der. Nydelig beliggenhet, fantastisk service og HERLIG mat.

MEN, det var jo ikke det jeg skulle skrive om her. Jeg tenkte dere skulle få se bursdagskortet.


Kimmern er glad i sexy damer, så det måtte jeg jo få med på kortet. Motivet er whimsystamps, serien fra Kenny Key. Det er fargelagt med promarkertusjer. Øynene har fått et lag med glossy accents og vingene har fått et lag med crackle accents. Billettstemplene på siden er også kjøpt på whimsystamps (som for øvrig er såååå raske på å sende pakker og som har super service. Ikke siste gangen jeg handler der for å si det sånn). Blomstene er fra div leverandører, men jeg har kjøpt de hos Papirhobby. Metallpynt er kjøpt av Korthobby. Gratulererstempelet er fra Kort og Godt. De små trestjernene er fra Studio Calico, kjøpt på Bikuben. Mønsterarket jeg har brukt er Pion Design, og som alltid har jeg brukt bazzil kartong.

Dette ble et enkelt kort, med ikke så alt for mye dill. Men jeg er meget fornøyd, og det tror jeg mottakeren ble også.

Gratulerer med vel overstått kjære!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar