søndag 10. november 2013

Siri 34

Et blogginnlegg i natten måtte til for at jeg skulle bli ajour med mine kort i sammenheng med bloggen. Det vil si at etter dette skal jeg (prøve) å blogge kortene mine forløpenede.

På lørdag var vi en gjeng, for min del stort sett gamle kollegaer, som var ute og spiste og feiret Siri sin bursdag. Siri ble 34 på torsdag 7.november. Og da måtte hun jo selvsagt få et kort. Hun er jo blitt en av kortdamene selv etter hvert. Veronica og jeg hadde gleden av å starte hennes nye (og etter hvert rasktvoksende vil jeg tro) tusjsamling. Så nå er det ingen vei tilbake Siri.

Gratulerer med vel overstått!!!


Her har jeg brukt mitt absolutte favorittmotiv "Thank you" fra Saturated Canary. Hun er jo sååååå søt. Motivet er fargelagt med både promarkere og copic sketch markere. På øynene har jeg lagt et lag med glossy accents, som gir en fin 3D-virkning. Mønsterarkene er fra Kaboks og kartongen er Bazzil. Pynteservietten er kjøpt hos Papirhobby. Jeg har valgt å ha ganske enkel pynt på dette kortet, med blomster fra Kort og Godt og Wild Orchid Crafts. Bladene bak er en dies fra Joanna Sheen. I tillegg er det brukt hvite perler. Bokstavene er fra Adornit.

Nå er det natta her. Tuddeluuuu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar