lørdag 9. november 2013

Babyshowerkort

God dag dere! Deilig lørdag med lite planer her. Det betyr at jeg har tid til å blogge og her skal dere få se et kort jeg fikk bestilling på for en tid tilbake. Har lenge ønsket å vise fram kortet, men det var først i går det ble gitt bort og det var en overraskelse. Den kunne jeg jo ikke avsløre. Kortet er faktisk til ei barndomsvennine av meg, som jeg ikke snakker så mye med nå. Men hun skal altså bli mamma i desember og i går arrangerte de babyshower for henne. Det var moren som bestilte kortet fra meg da.


Her ser dere kortet i sin helhet. Motivet er fra Magnolia og er kjøpt inn for anledningen. Må jo ha en unnskyldning for å kjøpe nye stempel. (ikke at jeg har noe problem med å finne på unnskyldninger altså). Arkene jeg har brukt er fra pion design, og så bazzil kartong da selvsagt. Fugleburdiesen er fra Tim Holz, men jeg har kjøpt den på scrappernes brukthandel på facebook. Anbefaler å ta en titt der om du er ute etter noe til en litt lavere pris. Blomstene er fra div leverandører, uten at jeg kan si akkurat hvem som er fra hvor. Men det er i alle fall wild orchid crafts og kort og godt. Og jeg kan med sikkerhet si at de er kjøpt på Bikuben og Papirhobby. Den lille giraffen er fra Korthobby. Kakeservietten er fra Hjerteboden.


Innsiden av kortet er pyntet med samme ark som på framsida. Her er det printet på tekst som bestiller ga meg. Fine ord.



Baksida er meget enkel, med samme ark også her, og selvsagt navnet mitt.

Så, det var det. Nå skal jeg lage ferdig to farsdagskort og et bursdagskort på denne herlige lørdagen. 


Ønsker dere alle en knallbra dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar