søndag 10. november 2013

Verdens beste pappa

Pappa'n min dere, han er unik. Pappa'n min er snill og god, pappa'n min er hjelpsom, pappa'n min liker å snakke, pappa'n min kjører motorsykkel, pappa'n min er flink å skru bil (kjekt og egentlig alt annet også, pappa'n min er omsorgsfull, pappa'n min er en stilig kar. Pappa'n min er kjekk å ha! En del av dette har jeg prøvd å få med i farsdagskortet som han straks skal få. (ingen fare i å skrive det her før han får det for han er vel ikke den ivrigste leseren av bloggen. Men han blir glad for kort da)


Disse papirene er fra papirdesign og jeg har hatt de lenge uten å få brukt dem. Men de er jo perfekte for min motorsykkel / mekaniker - pappa. Motivet er den stilige Edwin fra den siste Magnolia-kolleksjonen. "Edwin with derbyhat" heter den. Synes den var så innmari kul. Bare så synd at jeg ikke tenkte på å kjøpe barten fra samme kolleksjonen for det hadde vært perfekt for et kort til pappaen min, som har bart. Blomstene er fra diverese leverandører men alle er kjøpt i Anne Gretes nettbutikk: papirhobby.

Glad i deg pappa! Ønsker deg en knallfin farsdag!

I forbindelse med farsdagen har jeg laget enda et kort som jeg håper vi får overlevert snart. Kim har jo også en pappa som vi synes burde få et kort.


Her har jeg papirer fra Pion design. Elsker de papirene. Motivet er nok en gang fra Magnolia, og er et ganske gammelt motiv. Dette er også Edwin, men jeg vet ikke hva stempelet heter. Lånt av min gode venn Veronica. Det er et veldig anvendelig motiv som jeg lurer på om ikke snart må flytte inn i min samling også. Motivet er fargelagt med promarkertusjer. Knappene er liquid pearls. Pappaen til Kim er fra kysten, derfor måtte jeg prøve å få inn noe litt maritimt også. Derfor er det festet på metallpynt fra korthobby.  Blomstene er i hvertfall fra kort og godt og wild orchid crafts, men også noen flere leverandører tror jeg. Har hatt de i en hel evighet og da er det plutselig så mye vanskeligere å huske på. 

Gratulerer med farsdagen Svein.

Og til alle andre fedre der ute: JEG ØNSKER DERE EN KNALLBRA FARSDAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar